ETIKETTER

söndag, november 02, 2008

Grattis bloggen, 2 år!


Hurra, hurra, hurra, hurra!
Igår fyllde min blogg hela 2 år. Jag var bara för trött för att posta ett inlägg, förlåt! Två fantastiska år som har gått så otroligt snabbt. Förresten, vad tycker ni om tårtan som jag bakat? :D För att fira detta så bjuder jag alla på tårta! Haha, nej det går ju inte, men en GRYM tävling med massa vinster kommer upp idag. Istället för att få presenter så ger jag bort dem ;) AHHH MISSA FÖR GUDS SKULL INTE!!! En stor puss och kram till er alla som följt mig under dessa år, ni är bäst!!!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

shato brikhto, xoxo

2 nov. 2008 15:11:00  
Anonymous Anonym sa...

grattis ;)

2 nov. 2008 16:10:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis Maria! Har följt med din blogg ett tag nu och blir alltid på lika gott humör av att läsa den. Min egen "rosa glasögon" -blogg är bara en månad gammal, men nästa höst ska jag också baka en sån där smaskig tårta åt den. :-)

2 nov. 2008 19:15:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis!

2 nov. 2008 19:18:00  
Anonymous Anonym sa...

grattis syraaan :D

2 nov. 2008 21:40:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis MIA! Du är bäst!!!/Rachel

3 nov. 2008 09:38:00  
Anonymous Anonym sa...

Asså den där tårtan gör mig galen!!!! Grattis förresten! :D jag har nog följt din blogg sen den startade! :)

3 nov. 2008 17:15:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis grattis. Du har en grym blogg och underbara kollage. Bästa Maria som fixade min blogg oxå som jag ÄLSKAR. Kan inte tacka dig nog.

3 nov. 2008 22:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->