ETIKETTER

fredag, november 28, 2008

AHHHHHH! Tv4 visar nya Britney-dokumentären 6 december!!!!!!

Wohoo! Tv 4 har nu köpt rättigheterna att visa den omtalade dokumentären Britney: For the Record. Amerikanska MTV kommer att sända dokumentären söndagen den 30 november och redan en vecka senare kommer den att sändas på tv 4, direkt efter Stjärnor på islördag den 6 december kl 22:35. Britney: For the Record handlar om Britneys väg till combacken och hon talar även ut för första gången om sin relation till ex-maken Kevin Federline. I filmen säger hon "Jag har varit med om mycket de senaste två-tre åren - och det är så mycket som folk inte vet" och det är av denna orsak som hon valt att vara väldigt personlig i filmen. Nedan hittar du en liten förhandstitt på dokumentären. JAG LÄNGTAR!

Etiketter: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag längtar jag med !!

28 nov. 2008 17:40:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh va bra, den ska jag se!

28 nov. 2008 17:41:00  
Anonymous Anonym sa...

JAG ÄLSKAR BRITNEY, TACK FÖR TIPSET! :)

28 nov. 2008 17:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Den verkar spännande, ska verkligen se den!

28 nov. 2008 18:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->