ETIKETTER

fredag, november 28, 2008

På tv ikväll!


Just nu tittar jag på sista delen (tydligen?) av Ensam mamma söker. Har aldrig sett serien, har faktiskt inte lockat. Är lite trött på alla dessa "söker"-program, Bonde söker fru, Frusna män söker osv. Men dessa mammor verkar helt nerkärade på riktigt och nu får man se hur det gick "efter" programmet & de verkar fortfarande kära. Men den där Annette och Rickard är ju helt klart gulligast. Vi ska ju gifta oss, säger de nu. Hoppas det håller. Någon som följer ens? Haha...

Anyway, om en stund börjar Idol, men jag kommer nog inte kolla. Även fast juryn är grym i år så orkar jag inte med Idol. Kan inte den där Johan åka ut någon gång? Nää, nu ska vi inte gnälla, det är ju fredag! :D Funderar på att se Licence to Wed istället. Jag älskar Robin Williams och Mandy Moore är bra. Den går på Canal + nu kl 20:00. Den verkar ju lite sådär halvkul... eller? Suger den så finns ju alltid Pirates of the Caribbeankanal 5 kl 21:30 där min man Johnny spelar.

Etiketter: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Den filmen med Mandy Moore är lite smågullig, dock inte den bästa av sådana filmer (enligt mig). Åh, Pirates-filmerna gillas, mest för Johnny Depp men... Haha :)

28 nov. 2008 20:23:00  
Anonymous Anonym sa...

hoppas sannerligen JOhan åker ut ikväll!

28 nov. 2008 21:50:00  
Blogger CherryCheek sa...

Din man? :o
Jag som alltid trott att han var min! :(
Snyft

29 nov. 2008 00:41:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Edele: Jag orkade inte se på den, gick över till ett par vänner istället hehe :)

Spider: Han åkte ut va?

Cherry Cheek: Hahaha, what!?! Is that guy cheating on me?! :O ;)

29 nov. 2008 11:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Japp, johan åkte ut , väldigt skönt , dock såg jag det inte men har hört :P

29 nov. 2008 19:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->