ETIKETTER

måndag, september 22, 2008

Personlighetstest + Ikea


Hej igen!
Nu är jag hemma igen efter en lång dag ute. Efter skolan gick jag, Daniella och Nahrin till Ikea och shoppade loss. Eller rättare sagt: Daniella och Nahrin shoppade loss till sina lägenheter :o) Jag hittade tre finfina ljusstakar som jag tänkte visa upp senare. Nu sitter jag här framför tvn och äter varma mackor och färskpressad juice. Strax börjar Poirottv 4 och senare ikväll blir det Dextertv 6!

Hittade ett personlighetstest på en blogg och testade jag också. Gick snabbt att göra och kul med resultatet. Det stämmer delvis, men finns så mycket mer som inte tas upp i min beskrivning. Testa du med!

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->