ETIKETTER

måndag, september 22, 2008

Här jobbar jag: TESSIE

Precis som jag lovat, här kommer lite bilder från den klädbutik som jag jobbar i. Det är många som frågat var jag jobbar och nu vet ni det: Butiken heter Tessie och är en kedja som finns i Stockholm, Jönköping, Malmö, Örebro, Västerås och Karlstad. Vi har fått in sjukt mycket snyggt till hösten och snart planerar vi att ha en VIP-kväll. Men mer info om det en annan gång :) Vi har många olika märken, bland annat Saint Tropez, Soaked in Luxury, Lipsy London, OXMO, Which och många fler!

Sådär ja! Nu ska jag visa några godbitar från butiken :)

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

åh, då måste jag gå och kika där när jag kommer till jönköping om några veckor :) kul!

22 sep. 2008 21:15:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Helene: Det tycker jag absolut att du ska :) Du är så välkommen så!

22 sep. 2008 21:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Tycker inte dom har så fina grejer där. Har varit inne flera gånger, så ja undviker butiken nu framöver...

24 sep. 2008 12:26:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har för mej att det finns en tessie i göteborg också? Men det är kanske inte samma kedja/butik?

25 sep. 2008 00:13:00  
Anonymous Anonym sa...

Oj aldrig varit där... Men det såg ju fint ut, så det ska jag leta rätt på när jag är i stan nästa gång ;)

29 jan. 2009 17:50:00  
Anonymous Lovisa sa...

Hej! Skulle inte du kunna blogga lite mer om Tessies kläder? Nyheter mm? :)

21 dec. 2011 22:42:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Lovisa: Hej! Oj det var jättelängesen jag jobbade där. Tror inte butiken finns kvar ens i Jönköping om det var den du syftade på?

22 dec. 2011 21:05:00  
Anonymous Emma sa...

Var någonstans ligger tessie i Jönköping? :)

16 nov. 2013 13:25:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->