ETIKETTER

söndag, september 21, 2008

Dagens lista

Hittade en kul lista, kopiera den du också! Here we go...

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Sova nu?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag insåg det rejält idag...
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hon fyller 18 år idag.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Du är snäll :)
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej gumman.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vi är bjudna hem till Sara idag vid halv sex.
7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Hej igen.
8. Vad vill du höra mest av allt?
Taxi Stockholm kommer nu till McDonalds Vasagatan och kör er hem till Erik.
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
WELCOME BACK!
10. Din romantiska replik?
Jag skojade bara haha 1-0 till mig.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag ska på fotboll med brorsan.

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

haahahahh för rolig.. 6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vi är bjudna hem till Sara idag vid halv sex.
ahhahaahah

21 sep. 2008 23:26:00  
Anonymous Anonym sa...

hahaha jag tittade först på dina svar och tänkte.. vad har hänt med henne.. sen läste jag instruktionerna :D

22 sep. 2008 16:06:00  
Anonymous Anonym sa...

Hhah ....den va kul =)

Har kopierat den till min blogg ... hoppas att det är ok =)

23 sep. 2008 23:53:00  
Anonymous Anonym sa...

Eller nej .... kopierade inte den sen illafall ...hahhah

23 sep. 2008 23:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->