ETIKETTER

söndag, augusti 31, 2008

Till alla fans av "That '70s show"

maria
Gissa vad jag har gjort de senaste timmen? Jag har skrattat och gråtit som ett litet barn. Redan för 8 år sedan då den startade, började jag följa serien That '70 show and I loved it. Totalt har de spelat in 8 säsonger, den ena bättre än den andra. Av en slump hittade jag ett längre specialavsnitt med massa roliga klipp, intervjuer och tjuvkik bakom kulisserna. Finns även intervjuer med Bruce Willis, Lindsay Lohan, Luke Wilson och Jessica Simpson som gästspelar i serien. Finns att se på Youtube och den är indelad i 6 avsnitt på ca 11 minuter vardera. Gillar du serien så måste du definitivt se dessa. Under första och sista avsnittet blir det känslosamt då alla skådespelarna börjar gråta eftersom de spelar in det absolut sista avsnittet. Jag lägger upp första filmen här, sedan kan du klicka på länkarna för att se resten.

Etiketter:

4 Comments:

Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Det passar ju perfekt för mig som också älskar serien! Tusen tack för tipset!

31 aug. 2008 15:02:00  
Anonymous Anonym sa...

Tittade just klart! Fick tårar i ögonen...så söta...speciellt Wilmer. Men visst är det märkligt att Topher Grace (Eric) inte var med?

1 sep. 2008 00:51:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Johanna: Your welcome :D Visst varen bra?!

Eli: Ellerhur!! Fällde själv ett par tårar hihi. Ja, jag vet, men Topher hoppade av serien för att satsa på sin filmkarriär istället. Konstigt dock att han inte kom tillbaka till sista avsnittet...

1 sep. 2008 12:03:00  
Anonymous Anonym sa...

åh love den med!

2 sep. 2008 22:07:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->