ETIKETTER

lördag, augusti 30, 2008

Jag håller med!

Skriv på du också!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

sv: jag vet det är bara att spara bilden men lite skydd iallafall. jag vill ju skydda dem helt men jag vet inte hur mangör. Kanske du vet? Jag har sett på en blogg när man försökte klicka på hennes bild så stog det fråga innan du tar bilden. Det var jätte bra tycker jag.
Vill fråga dig en sak ang tävlingar. Vet du hur man lägger upp en spalt vid menyn där man typ skriver veckans tävling eller nåt. Så är den kvar där tills tävlingen
är avslutad.

31 aug. 2008 12:44:00  
Anonymous Anonym sa...

det ska typ vara som en länk. Istället för att påminna läsarna hela tiden om tävlingen så finns den där på menyn som en länk. Hänger du med? kolla in shopoholicmamman hon har en sån när hennes tävlingar sätt igång.

Vad bökigt det blev :-(

31 aug. 2008 12:54:00  
Anonymous Anonym sa...

ja exakt men hur fixar jag det?

31 aug. 2008 13:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->