ETIKETTER

fredag, augusti 15, 2008

Roligaste listan!

Hittade en rolig lista av misstag via google. Tänkte köra den för att den var lite finurlig, hihi.

Reglerna är enkla, byt ut:
Förnamn = Mellannamn
Efternamn = Närmaste grannes efternamn
Hemstad = Senaste bussbesöket
Ålder = Pappas ålder
Yrke = Farfars yrke
Intressen = Det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = Tröjans färg
Ögonfärg = Byxornas färg
Musiksmak = Sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast
Hej, jag heter Susanne Peterson. Jag bor i Stockholm, är 57 år gammal och arbetar som byggmästare. Mina intressen är att plugga, åka skridskor och att umgås med alla slags insekter, speciellt de som kan flyga. Jag har inga barn men funderar på att kanske skaffa en-två stycken. Min hårfärg är beige och jag har mörkblå ögon. Jag lyssnar helst på trance och techno och min favoritartist är helt klart Christina Aguilera.

Haha, kul :) Nu utmanar jag Nevnarien, Anna, DonnaSandra, Anni, Sharpen och alla andra som vill låna listan.

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Haha, den var lite rolig! Ska nog kopiera den senare och lägga upp den även jag! ;)

15 aug. 2008 14:01:00  
Anonymous Anonym sa...

Kul utmaning! Svår dock, måste ta reda på vad mina grannar heter i efternamn och vad min farfar jobbat med.. Men sen så ;D Kramar

15 aug. 2008 14:38:00  
Anonymous Anonym sa...

åh tackar för utmaningen! den ska jag göra senare idag =)
kram!

15 aug. 2008 15:29:00  
Anonymous Anonym sa...

haha det lät flummigt värre XD

Hej, jag heter Anna Johansson. Jag bor i Skövde, är 43 år gammal och arbetar som pensionär. Mina intressen är att tvätta, träna löpning och äta ärtsoppa. Jag har inga barn och vågar inte göra några heller… (haha) Min hårfärg är svartvit och jag har svarta ögon. Jag lyssnar helst på hiphop och rap och min favoritartist är helt klart Sonata Arctica.

18 aug. 2008 11:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->