ETIKETTER

fredag, augusti 15, 2008

Miu Miu? Nej, Wedins!

Kikade in på Wedins/Accent hemsida och måste erkänna att deras utbud av väskor är riktigt bra! Hittade två väskor som kändes lite "Miu Miu-iga". Du finner dem båda på bilderna här ovan, tillsammans med två äkta Miu Miuväskor. Självklart kan man se skillnad mellan väskorna, men tänkte bara göra ett lite roligt kollage av det hela :) Tycker inte att väskorna från Wedins är kopior, snarare att de blivit inspirerade av Miu Miu. Inte för att jag har något emot kopior ändå, haha. 399 kr kostar de från Wedins. Bra pris!

Markera raderna här nedanför för att ta reda på rätt svar:
A - Wedins/Accent
B - Miu Miu
C -
Miu Miu
D - Wedins/Accent

Etiketter: , , ,

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Inga fel =)

15 aug. 2008 12:30:00  
Anonymous Anonym sa...

svar: hehe vad läskigt! Kanske någon annan som har out:at vilka bloggar de egentligen läser?

15 aug. 2008 12:57:00  
Anonymous Anonym sa...

Åhh nej jag hoppades att C var wedins ;D Får spana på D istället :D Kramar

15 aug. 2008 14:40:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag avskyr kopior!

15 aug. 2008 17:13:00  
Blogger Unknown sa...

Wohoo, jag gissade rätt! I för sig var det ganska enkelt med tanke på att jag äger väska A...hahaha!

15 aug. 2008 18:53:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

A var jätte fin! Måste ta en titt på den!

16 aug. 2008 14:39:00  
Anonymous Anonym sa...

haha jag hade rätt, såklart ska de finaste vara Miu Miu väskor :(

16 aug. 2008 23:20:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->