ETIKETTER

fredag, augusti 15, 2008

Lyx eller budget?

För några veckor sedan, när det fortfarande var varmt och soligt, fick jag syn på ett par döläckra sandaler. De tillhörde min kompis och hon berättade att de kom från LaRedoute. Hennes var bruna, men de finns även i ljusblått och svart. Priset för dessa är lite varierande, 148-194 kr,beroende på färg (glöm ej att aktivera rean). Anyway, jag visste att jag hade sett hennes sandaler tidigare och kom senare på att det är dessa svarta godingar från Net-A-Porter de liknar! De finns dessutom i rött. Jag ska beställa ett par budgetvarianter, de är verkligen döläckra på! :)

Etiketter: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Budget var jättefina!

15 aug. 2008 12:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Båda är URläckra!!! Älskar sandalar! :) du har en jätte fin blogg

19 aug. 2008 23:45:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->