ETIKETTER

onsdag, juli 16, 2008

Olycklig kärlek

Dessa läckra sandaletter hittade jag häromdagen hos B.Young. Blev kär! De var nedsatta till 244 kr och jag skulle ha köpt dem om de inte varit så himla omöjliga att gå i. Visst, klacken är hög, men det gjorde inte så mycket, problemet var snarare att de var väldigt vingliga. Klacken kändes inte alls stabil, trots att de var väldigt bekväma. Fick dessutom ta en storlek mindre för de var väldigt stora i storlekarna. Men, men... Dösnygga är de i alla fall, även om de blev övergivna av mig... Buhu...

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hihi ja, de med rosetter är söta men mina favoriter är rosorna!

16 juli 2008 13:47:00  
Anonymous Anonym sa...

Dom går inte att beställa va :/?
Typ letat överallt efter dem, sen hitta jag dom på din blogg.
Bor i Blekinge, finns typ ingen B.young affär i närheten heller^

23 juni 2010 16:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Ingen aning om det går att beställa, det var ju rätt så länge sedan jag såg dem i butik, 2 år sedan. Kolla annars om du kan hitta de på tradera eller blocket?

23 juni 2010 17:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Här finns dem i svart:
http://www.blocket.se/alvsborg/Snygga_damskor_27932853.htm?ca=8&w=3

23 juni 2010 17:07:00  
Anonymous Anonym sa...

tusen tack :)

23 juni 2010 21:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->