ETIKETTER

tisdag, juli 15, 2008

Dagens shopping + rabattkod hos H&M

Idag har det blivit en del nätshopping. Klickade hem tre plagg till mig och en jacka till syrran. Har ju bloggat om detta rosettlinne tidigare och idag när jag kikade in på H&Ms webbutik, så fanns den i både vitt och svart - i alla möjliga storlekar (blev ju helt tokig, haha). Klickade även hem dessa två blusar. Hoppas bara allt sitter snyggt och är lika fint i verkligheten som på bild :)

Ps! Med rabattkoden
1304 får du 50 kr rabatt på hela köpet!

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jättefina plagg :)
Men du, vart tusan hittade du linnet? brukar kolla igenom shoppen ganska ofta, och nu när du skrev att de fanns inne gick jag in, och nej, hittade inget :(
Var det under toppar?

Mvh AbsolutMe

15 juli 2008 21:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Absolutme: Tack! Ja, de tar ju slut hela tiden, men då och då kommer de in igen =) Kolla varje dag, oftast på förmiddagarna :) Linnet ska finnas under rubriken "Linnen". Hoppas dufår tag på ett!

15 juli 2008 22:54:00  
Anonymous Anonym sa...

jätte sött linne med rosetten .. ska nog beställa ett jag också

19 juli 2008 13:25:00  
Blogger Marte sa...

fine kjøp :)

21 juli 2008 14:18:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh! jag måste ha ett sådant linne! hoppas du visar hur de sitter sedan:)

21 juli 2008 19:52:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->