ETIKETTER

tisdag, juni 17, 2008

Tjuvtitt

När jag var skomodell för Bianco så fick jag välja en accessoar som tack för hjälpen. Jag valde denna väska som jagnu fullkomligt älskar. Tänkte att det var länge sedan jag visade vad min väska innehåller, så nu bjuder jag på en liten sneak peek!
  • Väska i skinnimitation från Bianco
  • Bakteriedödande gelé från Oriflame
  • Solglasögon från Åhléns
  • Parfymen Salt Air från The Library of Fragrance
  • Rosa läppstift i nyansen Fence från Make Up Store
  • Tuggummi med hallonsmak från Extra
  • Årskalender från Ordning & Reda
  • Läppförstoringsgloss från Freeze 24.7
  • Rött lipgloss från SOLO
  • Puder i dosa med spegel från Kanebo
  • Vit plåbok från Marc Jacobs
  • Touchpadmobil, Samsung E900

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Hanne sa...

Utrolig fin veske:)

17 juni 2008 18:54:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Hanne: Tack! :)

18 juni 2008 15:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->