ETIKETTER

tisdag, juni 17, 2008

Blå nyheter

För inte så länge sedan läste jag ett blogginlägg hos Bjooti om dessa nagellack. Är överlycklig att Mavala har kommit ut med dessa färger i olika blå toner. Jag försökte hitta ett blått nagellack redan förra sommaren i rätt nyans, men misslyckades såklart. Jag kommer definitivt att inhandla de två lacken i mitten! Måste kika lite närmare på dem i butik. Supersnyggt till en enkel sommaroutfit som jeans och tunika!
Vad tycker du? Topp eller flopp?

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Den enda nagellacksfärgen jag inte gillar är mörk cerise. Men jag gillar den bara inte på mig, finns säkert massor som passar i den :)

Har förresten en tävling i min blogg som du kan kika på: www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2984875

17 juni 2008 14:04:00  
Anonymous Anonym sa...

men åh va fina, jag ska absolut slå till på ett

17 juni 2008 14:47:00  
Anonymous Anonym sa...

Andra och tredje från vänster är underbara. Fina färger att ha på naglarna då man kanske har något blekrosa på sig :-D Kram

17 juni 2008 15:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->