ETIKETTER

onsdag, juni 11, 2008

En shopaholic säger ja

På shoppingrundan igår köpte jag den tredje boken i Shopaholicserien. I denna bok ska Rebecca nu gifta sig. Ska inte avslöja mer än så, läs boken istället =) Sophie Kinsella skriver riktigt, riktigt bra. Jag skrattar ofta högt för mig själv när jag läser hennes böcker. Fick en fråga tidigare angående vilken ordning böckerna kommer i. Här nedan ser du ordningen:
1. En shopaholics bekännelser (den rosa boken)
2. En shopaholic i New York (den orangea boken)
3. En shopaholic säger ja (kollaget ovan)
Det finns fler böcker i serien, men de är ännu inte utgivna i Sverige.

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger Unknown sa...

Du får inte avslöja vad som händer! Jag är fortfarande på den första boken!!! Jag köpte den och andra boken på bokrean, men har inte hunnit börja läsa förrän nu.

11 juni 2008 11:35:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Nadde: Hihi nejdå ska inte avslöja något ;) De är sjukt bra iaf =)

11 juni 2008 11:52:00  
Anonymous Anonym sa...

om du gillar böckerna om rebecca så borde du läsa den fristående romanen mina hemligheter som även den är skriven av sophie kinsella :)

11 juni 2008 16:36:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Hedwig: Den har jag också köpt! :D Men ska nog läsa den efter den här boken. Gillar verkligen Sophie Kinsellas sätt att skriva, riktigt underhållande!

11 juni 2008 16:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Alla hennes böcker är så otroligt bra!
Dock är ju "shopaholic-serien" bland favoriterna!!

11 juni 2008 22:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->