ETIKETTER

söndag, juni 08, 2008

Shopaholic

Nu när jag varit ledig en vecka, har jag kunnat läsa en hel del. Jag har bl.a. hunnit läsa ut dessa två böcker i Shopaholic-serien, skrivna av Sophie Kinsella. Gillar dem verkligen, har många gånger skrattat högt för mig själv under läsningen :D Har redan bestämt mig för att köpa den tredje boken. Böckerna är fristående men handlar alla om Rebecka Bloomwood som är shoppingberoende. Man får bl.a. följa henne när hon hittar kärleken, går på härliga shoppingrundor i både London och New York och ljuger för nästintill alla hon känner. Dessa böcker passar dig som gillar att läsa lättsamma, roliga och underhållande böcker.

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Låter som en bok i min stil. Ska nog köpa dem. Vilken bok är den första?

8 juni 2008 18:57:00  
Anonymous Anonym sa...

Den tredje boken är om möjligt ännu bättre än de två första. Har du inte läst hennes andra bok Karriär och köksbesvär ska du göra det också den är jättebra! :)

8 juni 2008 19:08:00  
Anonymous Anonym sa...

Jaaa visst är dom bra! Fast man blir rätt galen på hon imellanåt alltså.

9 juni 2008 16:26:00  
Blogger Unknown sa...

Håller på att läsa första boken. Visst skrattar men högt åt Bex, men ibland blir man bara irriterad.

9 juni 2008 19:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Haha samma här.. btw, Din blogg är jättefin :)

3 mars 2009 00:09:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->