ETIKETTER

tisdag, april 01, 2008

Töntigt

Minns ni att jag för ett tag sedan bloggade om dessa? Fick hem dessa två armband för ett tag sedan. Valde ett rosa eftersom jag inte har några rosa armband över huvud taget, så det var på tiden! Det vita känns väldigt stilrent. Att armbanden sedan hade fina budskap är också en av anledningarna till att jag köpte dem. Follow your dreams och Faith, Hope, Love beskriver mig som person väldigt bra och jag kände därför att de passade. Haha, va töntigt det låter! :P Armbanden kommer från Cocoo.se

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

sött

1 apr. 2008 21:01:00  
Blogger Ireneelise sa...

Kjempe søte !
Hvor kjøpte du de? :)

3 apr. 2008 01:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har fått hem just likadana, och jag tycker att det är så fina :)

4 apr. 2008 10:43:00  
Blogger CocoD sa...

men herregud vilka söta.
kommer ihåg när det fanns likadana fast av plast.
var köpte du dem här? :)

26 maj 2008 19:06:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->