ETIKETTER

tisdag, april 01, 2008

Escada Moon Sparkle

Escada kommer ut med en ny doft varje sommar. Minns att min första Escada sommardoft var Rockin' Rio. De doftar alla liiiiiiiite olika, men ärligt talat så känner jag knappt någon skillnad. Och tur är väl det, för jag fullkomligt älskar just den doften! Friskt och fruktigt gott! I år heter den Moon Sparkle och som du säkert ser på bilden så har jag redan förbrukat en hel del, haha. Kan verkligen rekomendera denna parfym om du gillar denna typ av doft.
Eget kollage med privat bild och från Google

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Luktade på den sist jag var på stan ;)
Underbar!

3 apr. 2008 15:00:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->