ETIKETTER

torsdag, januari 17, 2008

Ny parfym från Hilary Duff

För något år sedan släppte Hilary Duff en egen parfym kallad With Love. Jag föll för den direkt och använder den fortfarande. Om några veckor släpper hon en ny doft som kommer heta Wrapped With Love.

Det var inte bara doften jag föll för med den första parfymen, det var även den guldiga och fina flaskan. Jag vet inte hur den nya parfymen doftar, men flaskans form är likadan som den förra fast rosa och romantisk. Det är nämligen så att flaskan kommer ut runt alla hjärtans dag den 14 februari och kommer därför att säljas tillsammans med ett sött tublinne (det hon har på sig på bilden?). Den perfekta alla hjärtansdag presenten?
Eget kollage med bilder från Faded Youth Blog

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

jag föll också för "with love" direkt, och använder ´den fortfarande. Håller helt med om doften och flaskan. Moste prova denna också. Jätte smart alla hjärtans dag present, som jag inte skulle bli ledsen över;)

17 jan. 2008 20:29:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->