ETIKETTER

onsdag, april 18, 2007

Läppglans på Hilarys FACE

Hilary Duff har hakat på trenden att ge ut en egen parfym - with Love... - som alla andra kändisar. Jaaaa, jag vet, det börjar bli sååååå uttjatat med kändisparfymer... men jag tycker om den! :) Fick dessutom ett gratisprov med nya nummret av Comopolitan. Himlans bra! Jag köpte även Damernas Värld igår och fick ett snyggt läppglans av Face på köpet. Blev dock väldigt besviken då jag kom hem och öppnade den inplastade tidningen och fann att läppglanset smetat ut sig på hela omslaget. Fanns knappt något läppglans kvar i tuben =/ Färgen är dock riktigt läcker, så vill du ha ett 110 kr värt läppglans i färgen rose från Face, ska du köpa Damernas Värld för runt 60 kr tror jag.
English: I know that we all are tierd of all the celebritys that "creates" their new perfumes, but I really like Hilary Duff's With Love...

Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hehe, var med om samma sak med Cosmopolitans upplaga med parfymen. Provflaskan var i glas och parfymen över hela tidningen.. Tycker Hillary Duffs parfym är en rak kopia av Salvatore Dalis "Laguna". Lite synd tycker jag..

18 apr. 2007 17:30:00  
Anonymous Anonym sa...

Den är helt underbar! Måste jag ha... (:

18 apr. 2007 19:29:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mjuk: Hmm den känner jag inte till? Är den jätte gammal?? Vart får man tag på den? Tråkigt med kopior!!

Beth: Ellerhur, den e helt fab! :D

18 apr. 2007 20:02:00  
Anonymous Anonym sa...

Bra tips!

19 apr. 2007 11:21:00  
Anonymous Anonym sa...

Maria: Ja, den är ganska gammal, hade den när jag var tonåring, så ja för en tio år sen. På parfym.se kan du se vilken det är ;-D Vet inte om den finns kvar ute i butik, tror det.

19 apr. 2007 13:21:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sassy: Kul att du tycker det :)

Mjuk: Tack för tipset, ska kolla! :)

19 apr. 2007 17:02:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->