ETIKETTER

tisdag, januari 08, 2008

Bra hårprodukter

När jag klippte mig så köpte jag även hem lite produkter från frissan. Tänkte dela med mig utav mina egna åsikter om dem och passa på att tipsa er lite.

♥ Wella Color Touch - svart toning
Jag köper alltid min toning från friösren. Denna produkt har jag använt tidigare och jag är 100% nöjd. Toningen ska hålla i sig i ca 6 veckor och som ni kan se på bilderna här så sitter toningen fortfarande, då det gått 5 veckor sedan jag tonade. Pris: 120 kr.
♥ Matrix Vavoom Gold Heat - protectic serum
Denna creme använder jag innan jag ska föna och platta håret, då cremen skyddar stråna mot värmen och även ger stadga till frisyren. Samtidigt får håret en fin glans. Jag gillar produkten grymt mycket och den doftar dessutom underbart. Pris: ca 140 kr.♥ Goldwell Spun Shine
Detta är min absoluta favorit produkt! Denna creme är helt fantastisk då den fungerar som ett glansvax men dock är den inte lika "tung" som ett vanligt vax som annars även gör håret tungt så att det hänger ner. Tack vare denna creme kan jag styla olika frisyrer och få håret på plats. Ett stort plus är att även denna doftar ljuvligt. Pris: ca 160 kr.
Eget kollage med privata bilder och från Google

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->