ETIKETTER

måndag, januari 07, 2008

Ny frisyr!

I december tog jag beslutet att klippa mig och pröva på en helt ny frisyr. Jag har så länge jag kan minnas alltid haft uppklippt både framtill och baktill. Denna gång beslutade jag mig för att bara klippa upp det där framme och köra på rak klippning baktill. På detta sätt slits inte håret lika snabbt, plus att håret känns tjockare.
I början var det väldigt ovant men nu har jag van mig och för var dag som går så gillar jag det mer och mer! Har dessutom
tonat håret svart för att liva upp det lite. Före-bilden är tagen dagen innan jag klippte mig (det var ju några veckor sedan) och efter-bilden tog jag precis nyss.

♥ Ska dessutom i ett senare inlägg tipsa er om kanonbra hårprodukter som jag själv använder!
Eget kollage med privata bilder

Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

ser ju fint ut! måste också klippa mig snart, har inte gjort det sen i juni! :S

7 jan. 2008 17:59:00  
Anonymous Anonym sa...

det ser jättefräsht ut! bra gjort :P

7 jan. 2008 20:13:00  
Anonymous Anonym sa...

Det blev jättefint! Är svart din naturliga hårfärg också?

7 jan. 2008 20:45:00  
Anonymous Anonym sa...

heheheheh :D blev riktigt bra ju ... man behöver nog toppa lite då och då :D

8 jan. 2008 14:03:00  
Anonymous Anonym sa...

Va! En helt ny frisyr? Du har ju bara klippt av några slitna toppar. Har du inte vant dig ännu? Vid vad? Jag förstår inte riktigt...

5 mars 2009 20:58:00  
Anonymous Indra sa...

Najs! Jag ska precis gå och klippa upp håret ;)

20 juli 2009 11:10:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->