ETIKETTER

fredag, december 21, 2007

Julklappsshopping

Nu ska jag ge mig ut och kriga på stan för att få tag på bra julklappar. Kommer vara fullt med stressade människor men själv är jag på topphumör! Får fixaallt idag då jag haft fullt upp i skolan, men igår var sista dagen i skolan så nu äntligen är det dags för shopping! Har ni köpt julklappar än?

Update:
Klockan är 23:20 och jag är helt slut. Glad, men slut. Har hunnit handla julklappar till alla nära och kära och det blev dessutom en hel del shopping till mig själv höhö. Imorgon kommer syskonen från Sthlm och Uppsala hit, ska bli skojigt! Nu ska jag sussa! Guten nacht!

Ps! Fatta att det är en månad kvar tills jag flyttar till Sthlm! Helt galet! =P

Etiketter:

6 Comments:

Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Köpte färdigt allt idag :) Riktigt tjockt med folk!

21 dec. 2007 18:00:00  
Anonymous Anonym sa...

åå va spännande maria!! :D De kommer säkert gå jättebra med flytten

22 dec. 2007 11:08:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

åh vad kul att flytta till sthlm!! Lycka till med flytten!!

22 dec. 2007 12:19:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Vad roligt att flytta till huvudstaden! Har det fixat sig med boende osv?

23 dec. 2007 21:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag hade precis köpt alla mina idag. Jag är alltid inne i sista minuten. Hehe.

23 dec. 2007 22:35:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag hade precis köpt alla mina idag. Jag är alltid inne i sista minuten. Hehe.

23 dec. 2007 22:36:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->