ETIKETTER

lördag, december 01, 2007

I Stockholm händer allt

Jag trivs grymt bra hemma i Jönköping, men ibland, iblaaaaaand så önskar man att man bodde i huvudstaden. Tillfällen då jag känner såhär är när jag får inbjudningar till olika tillställningar via bloggen. Har många gånger varit tvungen att tacka nej och nu senast var det till Vecko Revyn minglet med Ebba von Sydow,som var häromdagen. Om jag inte hade haft tenta dagen efter så skulle jag faktiskt ha åkt upp! Verkar som att de allra flesta var där, som Rubia, Malin Cecilia, Lolita, Kelly och många, många fler... Kort sagt, många bloggerskor vars bloggar jag följer dagligen. Skulle vart hur kul som helst att träffa alla och närvara... men men...

Så därför.... kommer JAG, i januari, flytta upp till Stockholm! :D Okej, det är inte därför haha... jag flyttar upp för att jag ska ut på praktik i tre månader =) Vart jag kommer vara kommer jag avslöja senare ;)

Nu hoppas jag på en jädrans massa inbjudningar till början av året och jag tänker gå på varenda en! Ha! =) Peace out!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Välkommen ^_^

Stockholm är dock en ganska liten stad så du kommer att trivas när du flyttar från jkpg till sthlm :D

2 dec. 2007 00:07:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Vad kul! Vill också flytta till sthlm!

2 dec. 2007 12:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag hoppas också att du får massa inbjudningar så jag kan snylta på dig ;)
Ses imorgon! Ha en mysig första adventt!

2 dec. 2007 12:49:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Shopgirl: haha tack :D

Johanna: Till framtiden kanske? =)

Annika: Haha det tar jag faktiskt för givet ;) Kramar!

2 dec. 2007 13:10:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->