ETIKETTER

måndag, november 05, 2007

Dagens Spice Girls köp

Tog en lång runda på stan idag efter skolan. Det blev en hel del shopping som exempelvis dessa pumps i svart lack och spegelblank guldplatå. (Hur bra som helst när man ska bättra på sminket så kan man ta av sig ena skon och spegla sig hahaha) Skorna kommer från Din Sko och kostade så lite som 280 kronor. Löjligt bra pris! Har provgått dem lite här hemma och de har nu fått namnet "mina-Spice-Girls-skor" haha. Gillar pumpsen riktigt mycket, men jag kan tänka mig att jag om 20 år kommer titta på bilder och undra hur jag någonsin kunde ha sådana skor?! Hahaha! ;P

Etiketter: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

åh, dom är så läckra! har själv kollat in dom snyggingarna!

5 nov. 2007 21:41:00  
Anonymous Anonym sa...

Snygga! Gillar guldplatån.

5 nov. 2007 22:41:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Emma: Ja, visst är dom!

Emy: Tack, jag också =)

5 nov. 2007 22:45:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Dom var riktigt snygga! Hihi jaa, jag tycker verkligen om pumps men som du säger så kommer man säkert titta tillbaka om 15-20 år och trott att man var galen!

6 nov. 2007 07:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Äsch, om tre år kanske du tittar på dem och undrar hur du tänkte, men om 20 är de garanterat heta återigen. Skitsnygga iaf, tycker jag!

6 nov. 2007 09:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->