ETIKETTER

måndag, november 05, 2007

Trista naglar?

Fransk manikyr är den lätta (?) vägen till att få naglarna att se stilrena och fräscha ut. Depend har två olika set till just fransk manikyr och jag brukar använda den med beige/vitt överlack. Måste säga att jag är nöjd för den lilla peng (ca 60 kr) man lägger ut. Depends vanliga små lack brukar inte hålla mer än några dagar, men detta set håller minst en vecka. Knepet är att avsluta med mycket genomskinligt lack. Jag brukar avsluta med minst tre strykningar, då håller det! ;)

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

håller mig med till depend :) fast jag tror de brukar hålla mer än en vecka för min del :)

5 nov. 2007 16:42:00  
Anonymous Anonym sa...

älskar fransk manikyr! Använder just nu en vit (som inte är så stark) och genomskinligt från hm, färgen har hållt nån vecka nu, jättebra!

5 nov. 2007 17:26:00  
Anonymous Anonym sa...

haha, ja världen är liten ibland! jag håller på att plugga upp lite betyg just nu för att försöka komma in på dietist-programmet =) Vad har du för dig då??

5 nov. 2007 17:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Fransk manikyr är såå fint!
Hittade precis till din blogg, den ser hur trevlig ut som helst. Något att fortsätta läsa i framtiden tror jag bestämt! :)

5 nov. 2007 18:45:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Bra tips! Fast svårt att måla..

5 nov. 2007 18:53:00  
Anonymous Anonym sa...

japp.. det är grymt snyggt, men det är lite svårt att lägga den snyggt själv tycker jag.. :)

5 nov. 2007 19:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->