ETIKETTER

måndag, maj 21, 2007

Topp eller Flopp - Scarlett och Natalie

Scarlett Johansson
Topp 49 %
Flopp 51 %
Totalt antal röster: 94

Natalie Portman
Topp 79 %
Flopp 21 %

Totalt antal röster: 75

Här kommer resultaten från förra veckan och veckan innan dess. Scarletts outfit sågades, men dock var det väldigt nära att den blev toppad av er läsare, skiljer endast 2 %. Märks tydligt att outfiten är lite sådär, antingen snygg eller buhu. Jag själv hade svårt att bestämma mig om jag verkligen tyckte om den eller inte och efter att ha övervägt frågan ett bra tag måste jag nog säga att dne är snygg, även om sminkningen är lite too mutch (syns dock nte så bra på bilden). Natalie Portmans outfit däremot är helt klockren, vilket majoriteten av er läsare också tycker. Glöm inte att rösta på Topp eller Flopp igen denna vecka!

English: Here are the results from last week and the week before that. Don't forget to vote on this weeks Top or Flop!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Sabine sa...

Håller helt med dig angående Scarlett. Vad lite osäker på vad jag tyckte men kom på att det var make-upen, inte outfiten som förstörde helheten!
Natalie är klockren i sin outfit!

22 maj 2007 11:10:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->