ETIKETTER

onsdag, maj 16, 2007

Det är B-uppsatsens fel!

Hej alla fina läsare. Som ni märkt har det inte blivit så mkt bloggande se senaste dagarna. Detta beror helt på att jag varit upptagen med vår B-uppstats i skolan. Spenderar X antal timmar framför en dator varje dag och när jag sedan kommer hem så finns det ingen energi eller lust att sätta igång datorn igen.

Imorgon ska jag träffa M och några till. Vi ska sitta och diskutera och planera hennes förlovningsfest som är i juni, ska bli riktigt kul!

Ha de gott allihopa! Kramar /Maria

English: I haven't been able to publish any post and thats just because I've been busy writing an essay. Tomorrow I'm meeting M to plan her engagementparty!

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Ush.. Jag vet hur du har det.. Sitter själv med en "Never Ending" Ex- Arbete:( Lider med dig! Men man få se de positiva snart e det sommarlov! Lycka till me B-uppsatsen//Kram

16 maj 2007 13:57:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Det riktiga livet är ju ändå det riktiga livet...

16 maj 2007 18:23:00  
Anonymous Anonym sa...

jag vill cokså planera förlovningfester ;D

16 maj 2007 18:52:00  
Blogger Puman sa...

Jag kikar på din blogg då och då :)

KRAM

17 maj 2007 11:59:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Vinkar hejdå på en stund. Ska till Schweiz i helgen.

kramkram

18 maj 2007 08:52:00  
Anonymous Anonym sa...

du har inte skrivit något nu på 3 dar... försvinn bara inte helt! ;)

19 maj 2007 13:10:00  
Blogger Ivana sa...

Kan inte skolan ge en i uppgift att blogga? Det vore mycket bättre än alla dessa uppsatser, tentor & litteraturseminarium

19 maj 2007 21:19:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->