ETIKETTER

måndag, april 02, 2007

Topp eller Flopp - Sarah Jessica Parker

Topp! 63 %
Flopp! 37 %
Totalt antal röster: 143

Förra veckan utsattes vår lilla Carrie för en Topp eller Flopp. Det såg ganska jämt ut under veckan men fram mot de sista dagarna så var det allt fler som röstade Topp. Min personliga åsikt? Topp såklart! Klänningen är underbar, jag är ganska inne på skimmrande klänningar =) Glöm inte att rösta på nya Topp eller Flopp!

English:
With 63 % of the votes, Sarah Jessica Parkers outfit is approved by you all. Personaly I like her dress alot :) Don't forget to vote Top or Flop again this week!

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Mill sa...

Jag floppade faktiskt. Det glittrade lite för mycket för min smak, men nu ska jag absolut rösta på denna veckas!

2 apr. 2007 09:32:00  
Blogger Tillvaron sa...

Visst är det rätt röstat, men jag saknar nog ändå någon form av accessoar. Eller i varje fall en färg som bryter av.

2 apr. 2007 13:09:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: Ja alla har ju inte samma smak o tur e väl de :)

Tillvaron: Jo det har du rätt i, man lägger knapptmärke till att hon har armband...

2 apr. 2007 15:03:00  
Blogger Sabine sa...

Superkul kategori tycker jag. Inovativt och roligt. =)

4 apr. 2007 15:29:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->