ETIKETTER

söndag, april 01, 2007

Solen lyser, himeln är blå...

Idag har vi underbart väder i Jönköping. Snart blir det grill hemma hos syrran vilket blir årets första grillning... Har precis vunnit en auktion på Tradera, en Lazio halsduk för 51 spänn, inte illa! =) Kommer spendera så mkt tid som möjligt ute i solen, därför blir det inte så mkt bloggande idag. Vad ska ni hitta på denna soliga dag?

Ps! Det är ju 1 april idag, har ni blivit lurade? Berätta! :)

English:
The weather is great here in Jönköping today. I'm soon off to my first BBQ this year. By the way, I just bought a Lazio soccerscarf for only 51 kr at Tradera =)

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Ojoj grattis till tradera ;) fusk med grillnign me want too!!! =) Idag har man varit å vinkat av mamma å nu ska jag lägga mig en stund å sova.. förkyld fortfarande =)

1 apr. 2007 17:13:00  
Blogger Ivana sa...

Så gott med grillning! Men du Lazio? Menar du fotbollslaget eller? Nu blir jag förvirrad, där ser man hur modeinsatt jag egentligen är :)

1 apr. 2007 18:01:00  
Blogger Mill sa...

Vilket fynd! Ha en trevlig grillkväll.

1 apr. 2007 18:22:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandiebelle: Tusen tack :D aaah grillningen va världens godaste, e riktigt proppmättt! stackare, jag förstår dig, jag e fortfarande sjuk jag oxå :(

Ivana: aahh fotbollslaget hiih :D Den är en present till ett lazio-fan ;D

Mill: tack så mkt, du oxå :D

1 apr. 2007 20:50:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag spenderade lite tid ute i solen idag i alla fall. =)
Lyckades lura pojkvännen lite faktiskt då jag skrapade en trisslott och skrek rakt ut så han kom springande, han blev mest besviken eftersom han trodde att vi äntligen hade blivit miljonärer, hahaha!

1 apr. 2007 23:39:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tesan: hahahaha!! shit vilken bra blåsning! ska komma ihåg den till nästa år hihi! ja visst är det skönt med sol, vill ha sommar! =)

1 apr. 2007 23:48:00  
Anonymous Anonym sa...

Ok vilket grill-party! Tack för att jag över huvudtaget inte omnämns i bloggen, trots att jag brände tummen. Men det var inga problem att käka! GAHILTO!:)

2 apr. 2007 22:09:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

"Anonym": hahahaha aaahmen gott vare iaf :D taudi l'idoch!

2 apr. 2007 22:18:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->