ETIKETTER

fredag, mars 30, 2007

Vickan på Sisters

Victoria Silvstedt fortsätter vara Sisters ansikte utåt och de nya bilderna är riktigt fina, känns sommrigt. Victoria har aldrig sett bätre ut! Den gröna klänningen är ganska fin, frågan är hur fin den är i verkligheten. Bilderna är riktigt fräscha och jag har hittat en hel del fint. Jag undrar om man kommer bli lika besviken som med Madonna-kollektionen. Återstår att se...
English: The swedish store Sisters are using the famous model Victoria Silvstedt for their new campain, and the new pictures I've seen are really, really nice, but I wonder if they are that nice in reality.
Foto: Jimmy Backius/Sisters

Etiketter:

7 Comments:

Blogger Mill sa...

Mycket fina kläder! Enkla och inte allt för utstickande...

30 mars 2007 18:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mill: ja väldigt stilrent and I like :)

30 mars 2007 18:04:00  
Blogger Ivana sa...

Jag blir chockad varje gång jag ser Vickan på så pass seriösa bilder haha!

30 mars 2007 21:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Sure look like they've been hit hard by the airbrush to me!

30 mars 2007 22:20:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ivana: Haha jag förstår dig, man är ju inte direkt van att se henne sådär!

Queen of Suburbia tees: yeah I think so too, but thats what they all do in this buisness so Im not even surprised by it by now...

31 mars 2007 12:39:00  
Blogger Sara sa...

jag spanade in några av kläderna igår, mjag blev inte besviken de ser väldigt fräscha ut.

önskar dock att victoria kunde visat sitt leende på fler av bilderna änv ad hon gjorde...

31 mars 2007 14:46:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sara: Är det sant?! Gud va glad jag blir, äntligen kläder som ser likadana ut i verkligheten som på bilder!
MM du har rätt om hennes leende..undrar varför hon inte ler... Kanske att hon ska verka seriös, men det tycker man väl att man kan vara fastän man ler?

31 mars 2007 14:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->