ETIKETTER

lördag, februari 10, 2007

Less is more

Igår köpte jag ett halsband från Glitter som var nedsatt till 25 kronor. Jag fastnade direkt för hornet längst ner, men det fanns andra detaljer som jag tyckter är extremt onödiga, som en jätteful rosett i tyg och en lång extra kedja i guldfärg. Från denna kedja dinglade det två små bollar och en liten ring. Detta pillade jag bort direkt. Jag gillar mer enkla smycken och resultatet är jag supernöjd med =) Känner mig som värsta McGyver hihi!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Niiiiiice =D

10 feb. 2007 15:19:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Melissa: tack så mkt gulleplutt!!

10 feb. 2007 16:02:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->