ETIKETTER

fredag, februari 09, 2007

Mera rosa tack!

Jag är ganska såld på färgen rosa just nu, även om jag inte varit någon stor favorit tidigare. Allt från neonrosa till ljusrosa är poppis hos mig för tillfället! Befinner mig på skolan nu och ska snart iväg och köpa ett rosa nagellack hade jag tänkt.. tror det blir den på bilden och ett ljusare... När det gäller färgen rosa så tycker jag absolut att du ska plocka fram ditt rosa smink som du säkert har någonstans... Köp ett nagellack, plocka fram ögonskuggan och kör på det ikväll när du ska ut och festa! En hit! Vårens rosa kommer bli höstens lila enligt mig...

Foto: Hotspot (förlåt men hittade inte den någon annanstans)

Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Det går självklart bra att låna bilden :)

9 feb. 2007 14:25:00  
Blogger Mill sa...

Jag önskar att jag kunde ha rosa, men jag ser ut som ett lik... Måste ha lite solbränna och den är totalt obefintlig för tillfället...

9 feb. 2007 15:11:00  
Anonymous Anonym sa...

På naglarna är nog det enda jag skulle kunna tänka mig att klä i neon. Hade tänkt åka och köpa lite olika nyanser i neon om någon dag eller fler (:

9 feb. 2007 15:14:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Hotspot: Tack söta du!

Mill: Jaa håller med, man blir urläcker med rosa när man e brun! =) Vi får hoppas på att solen tittar fram nu!

Beth: mm jag har faktiskt svårt för neonfärger på kläder, men på naglarna e de helt ok :D

9 feb. 2007 17:22:00  
Blogger Kerstin sa...

Jag önskar att jag kunde ha nagellack - men har för gräsliga naglar :)

10 feb. 2007 10:19:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Kerstin: nejdå det har ja svårt att tro! :D

10 feb. 2007 11:25:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->