ETIKETTER

onsdag, januari 31, 2007

Guess who's birthday it is?

31 januari
Idag fyller ingen mindre än den nyblivne singeln Justin Timberlake 26 år. I min klass tycks det råda ngn slags Justin hysteri haha, själv tycker jag inte att han är ngt speciellt (kommer bli påhoppad i skolan nu haha), men minns då jag var yngre och 'N Sync va populära hos många, bl.a. hos mig, efter Backstreet Boys såklart haha, minnen minnen minnen! Justin är snygg, but sorry girls, he's not all that =P Congrats Mr Timberlake!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Ohhh han är så heeeeet!!

31 jan. 2007 15:09:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Julie: ;D

31 jan. 2007 16:47:00  
Anonymous Anonym sa...

asså det är sant, alla älskar justin just nu :D jag med för den delen ;) BÄSTA SKIVAN NGNSIN! :O

31 jan. 2007 22:24:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Dalida: jaa värsta hysterin... i dont get it :P Mmmm hans låt what goes around comes around är föööör bra

31 jan. 2007 23:57:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->