ETIKETTER

onsdag, januari 31, 2007

Shilo Jolie Pitt

Jag har alltid gillat Angelina Jolie långt innan Brad Pitt kom in i bilden. När de blev ihop hoppades jag ändå på att han skulle gå tillbaka till Jennifer Anistion - de va ju det perfekta paret! Men det ändrades igår när jag fick syn på bilder på Shilo Jolie Pitt! Vilken söt liten flicka! Visst bilden ser ut att vara redigerad i PhotoShop, men hon är ändå hur gullig som helst. Hoppas det håller mellan dem till skillnad från resten av Hollywoodkretsen, de ser ut att vara en lycklig familj! Jag trodde aldrig jag skulle ändra åsikt, men där ser man.

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hon är sååååååå söt!

31 jan. 2007 18:43:00  
Anonymous Anonym sa...

läpparna e ju iaf från angelina, haha

31 jan. 2007 19:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Elin: aaah :D

Charlie: haha de kan man lugnt säga :D

31 jan. 2007 19:05:00  
Anonymous Anonym sa...

asså så söt unge!! ögonen är photoshopade! ;) angelina och brad passar as bra!!!

31 jan. 2007 22:23:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Dalida: mm det ser man direkt... aah passar perfa ;)

31 jan. 2007 23:57:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->