ETIKETTER

tisdag, september 10, 2013

Dermalogica

Ända sedan jag började använda primer (för typ 5 år sedan) så har jag fått byta sminkrengöring ett flertal gånger. Har testat allt möjligt – Biotherm, Clinique, Estee Lauder, Chanel m.fl. De funkade inte alls för mig. Min primer verkar vara för bra eftersom allt smink hamnade i handduken. Men nu så! För någon månad sedan köpte jag med mig lite produkter från Dermalogica och jäklar vad bra de är! Kör på 2-stegsprodukter; förtvätt i form av en olja som löser upp allt fettbaserat smink (läs: primer) och en avslutande rengöringsgel. Två tummar upp!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

använder du primer över din ansiktskräm (återfuktning) och sen foundation över detta? blir det inte tjocktlager? tipsa gärna om vilken primer du använder? fanvänder du samma till ansikte o ögon?

11 sep. 2013 14:56:00  
Anonymous Anonym sa...

Vill också gärna veta vilken primer du använder!

15 sep. 2013 01:09:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->