ETIKETTER

torsdag, juni 20, 2013

Konsten att hitta rätt tyg

  
Tyget som vi tycker bäst om. Men vi är ändå kluvna, det måste ju vecka sig rätt...
Som du kanske har sett på Instagram så har jag haft lite tygprover hemma. Tygprover för gardiner. Jag vet precis hur jag vill att de ska se ut i både sovrum och vardagsrum. Utmaningen är att hitta rätt tyg. Och med rätt tyg menar jag först och främst ett snyggt sådant i samma stil som jag inreder i. Men sedan måste det även falla snyggt. Och tyvärr har jag hittat MÅNGA snygga tyger som inte faller och "veckar sig" rätt. (Syrran säger att jag ska leta efter ett tyg med mycket stärkelse i (eh, what?). Tydligen "lägger sig" tyget rätt då. Och eftersom vi har stooora fönster och behöver mycket tyg, är det extra viktigt att det ser bra ut.

Ni som varit i samma situation förstår vad jag menar, resten skakar säkert på huvudet (med all rätt) åt detta i-landsproblem, haha.

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->