ETIKETTER

måndag, februari 18, 2013

Kartell Bourgie, Voluspa, Palina, Prada + mer

Jag tänkte att jag skulle dela med mig av lite snapshots från mina senaste dagar eftersom det nog är många som inte har eller använder Instagram. 

Jag lyckades fynda en massa goda doftljus från mitt favvomärke Voluspa. Mitt absolut första ljus från Voluspa var faktiskt exakt samma sort som jag nu fyndade från Members - Pink Citron. Personligen tycker jag inte alls att de luktar citron, snarare sockervadd eller godis. En riktigt fin överraskning var på alla hjärtans dag då jag fick ett jättestort paket av min man. Något från Kartell... :-O

Lampan Bourgie från Kartell! Om du minns så inkluderade jag denna lampa i min önskelista i julas, men eftersom jag fick så mycket annat då, bestämde vi oss för att vänta med att köpa lampan. Så gissa om jag blev överraskad? Nu återstår den svåra delen, ska den stå på fönsterbrädan i vardagsrummet eller ska vi köpa en till lampa och ha på varsitt nattduksbord i sovrummet? Dagens i-landsproblem...

Jag blev tipsad av en av mina bästa vänner om det rosa sköjmedlet på bilden. När vi sedan handlade på Ica, valde jag att köpa med den blå också. Tur var väl det för HERRE-MIN-GUD vad gott kläderna doftar! Som godis! Du bara måååste testa dessa två! Köpte häromdagen ny ögonskugga från Palina. Shit vilket pigment deras ögonskuggor har, helt sjukt. Ska definitivt köpa in fler färger! Funderar dessutom på deras mineralpuder...
Haha, köpte en kul tavla till mitt kontor. NO DANCING - EXCEPT ON TABLES. Sååå bra, och sååå jag.  En stor grej (för mig iaf) är att jag har börjat dricka kaffe! Jag HATADE kaffe förut, men nu njuter jag varje dag av min latte, yuuuum! Intresseklubben antecknar...Så här fint har vi det här hemma nu. Jag älskar tulpaner och köpte därför med mig lila med blåbärsris denna vecka. Försöker att ha färska blommor hemma ofta, blir så himla hemtrevligt då! Sist, men inte minst, vår nya tavla som vi har köpt och nyligen hängt upp i köket. Är sååå nöjd!

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Anonymous Marie sa...

Angående lampan så hade jag valt att ha en varsin vid varje sängbord :) Men den passade även bra i fönstret men de är nog de jag hade gjort :) Superfin var den :)

18 feb. 2013 22:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->