ETIKETTER

torsdag, februari 21, 2013

Bilder från helgen


Hittade lite bilder på datorn från förra helgen som jag glömt bort att visa. Under fredagen kapade jag av mitt hår, jag har nog aldrig haft så kort som jag har nu! Frisören tog någon centimeter för mycket, men det gör inte så mycket eftersom mitt hår växer skitsnabbt! Livet är för kort för att inte veta hur det känns att ha kort hår, det är min nya filosofi, haha! Bilderna här ovan tog jag på lördagen, dagen efter klippningen.


Vi skulle egentligen äta på ett italienskt ställe på stan, men eftersom det var fullt med folk gick vi istället till O'Learys. Deras varma chilicheddardipp mååååååååste du testa, fööör god!


Jag åt en riktigt smarrig ceasarsallad som jag varmt kan rekommendera.


Efter några timmar var det dags för bio! Vi såg Django Unchained och är man ett Tarantino-fan så kommer man verkligen inte bli besviken. Riktigt bra film, jag älskar Christoph Waltz, han spelar så jäkla bra. Har ni sett Inglourious Basterds? Även den en Tarantino-film. Där är han GRYM!


Leonardo Dicaprio, Christoph Waltz, Samuel L Jackson och Jamie Foxx.

Etiketter: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hrm, Christoph Waltz om man ska vara petig :) Men kan bara hålla med, han är awesome!

22 feb. 2013 00:24:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Haha, ajuste! :)

22 feb. 2013 15:57:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->