ETIKETTER

söndag, april 22, 2012

Rosa jeans


God morgon vänner! 
Jag har glömt att visa upp mina rosa jeans som jag köpte för någon månad sedan. Färgade byxor kan vara lite svårburet, men jag brukar tänka att man kan matcha dem med en nedtonad överdel med detaljer i liknande färger som byxorna. Exempelvis en svart blus med mönsterdetaljer i rosa. Men det är bara hur jag tänker, finns ju inga regler egentligen. ;-)

Nu ska vi åka iväg på en spontant road trip ihop med vänner! Hörs sen!

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Carolyn sa...

Hej och tack så mycket för din kommentar och för tipset. Kommer givetvis inte tveka att fråga dig igen om jag undrar över något.

Kram söta du!

22 apr. 2012 17:18:00  
Blogger ❤ Tina ❤ sa...

snygg jeans!!
hoppas att du har haft en trevlig och mysig helg.

22 apr. 2012 19:51:00  
Anonymous Anonym sa...

DET ÄR VÅR OCH ROSA FÄRGEN PASSAR DIG BRA! KRAM

23 apr. 2012 17:56:00  
Anonymous Sofia sa...

Snygg nyans!

26 apr. 2012 19:55:00  
Anonymous Ayfer sa...

Vart har du tagit vägen? Blogga blogga!! :)

27 apr. 2012 15:03:00  
Blogger nailsbytheprincess sa...

är på jakt efter ett par hallonröda, vad är det för nyans på dessa och vart hittar man dem? :))

2 maj 2012 10:34:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

NailsBTP: Ja, de är nog mer hallonrosa :) svårt att beskriva en färgton :) Köpta från Lindex så kika in där!

3 maj 2012 21:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->