ETIKETTER

onsdag, november 09, 2011

Dagens budskap, 9 november 2011


Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Klas sa...

Klockrent budskap! :D
Sådär tänker jag allt som oftast. :)
Man ska följa sitt hjärta. Det är bara då man lever. ;)

Förförande vacker är du oxå dessutom. :P

9 nov. 2011 16:58:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Fantastisk blogg och fint budskap! Var har du hittat den "bilden" men citatet? Försöker googla fram den men finner inget. Tacksam för svar..

10 nov. 2011 23:55:00  
Anonymous Linda sa...

Älskar denna dagens, jättefin!! :)

11 nov. 2011 01:35:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Klas: Bra där. måste själv bli bättre på att göra det =) Tack ska du ha för den fina komplimangen!

Anonym: Tack så mkt! Jag vet helt ärligt inte. Jag har en mapp på datorn med samlade budskap som jag plockat ihop i flera år. Ibland gör jag egna i Photoshop men just denna hittade jag som den var.

lINDA: håller med! :)

11 nov. 2011 07:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->