ETIKETTER

torsdag, oktober 27, 2011

Skinnshortsen


Minns ni att jag ville få tag på de ombloggade skinnshortsen från H&M? Tyvärr tror jag att de tillhörde deras Trend-sortiment, som bara finns till försäljning i storstäderna. Gissa om jag därför blev glad när jag fick syn på ett par likadana inne hos Bik Bok för några veckor sedan. Tanken var att jag skulle spana in Whitney Ports kollektion för Bik Bok, men det slutade med att jag gick hem med ett par nya skinnshorts istället. Skinnimitation förstås.

Jag är verkligen helt såld på skinn just nu. Har samlat ihop några inspirerande bilder här ovan med lite olika stilar. Jag gillar när man blandar sött och salt, dvs hårdare/tuffare plagg med lite mer söta och feminina. Men är favoriten är ändå den längst till höger, den med västen. Sååå jäkla snyggt. Och se vad ett par högklackade skor kan göra för en hel outfit!

Vad tycker du om skinnshorts? Skulle du kunna tänka dig att bära det?
Bortse från att det är snart vinter, haha. ;-)


Mina nya skinnshorts från Bik Bok.

Etiketter: , ,

5 Comments:

Anonymous Anna sa...

Ohh very nice! Gillar kritorna förresten!

27 okt. 2011 23:41:00  
Anonymous Eva sa...

Short är väl inte riktigt min grej utom på sommarsemestern, hi hi. Men däremot går jag och suktar efter en riktigt välsittande skinnkjol! Tycker också att skinn är väldigt snyggt!

28 okt. 2011 06:40:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anna: Tackar!! :)

Eva: Skinnkjol är ju hur läckert som helst det med!

28 okt. 2011 08:11:00  
Blogger Al sa...

Oh så snygga ! Älskar också skinn just nu !

28 okt. 2011 13:17:00  
Blogger Thereses jul sa...

Har du sett HM´s nya hacker-kollektion?
Galet snygga kläder är det verkligen. Finns en del saker med fejkskinn!

28 okt. 2011 18:47:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->