ETIKETTER

måndag, september 19, 2011

Turn my sorrow into treasured gold

Hej hopp!
Om ni undrar varför jag inte uppdaterar så kan jag förklara för er att det beror på att jag inte har något bildbehandlingsprogram på datorn ännu.

En knasig grej på min blogg är att man inte kan bläddra från sida till sida när man kikar på gamla inlägg. Detta gör ju att det blir krångligt för er att hitta mina gamla recept som jag postat tidigare. Har fått många kommentarer där ni förfrågat en massa gamla recept som ni inte kan hitta. Jag vet inte hur man fixar så att man kan bläddra från sida till sida, men det jag däremot kan göra är att jag sammanställer alla recept i ett inlägg (som jag uppdaterar med tiden) och som jag länkar till i sidospalten så att ni alltid kan hitta dem. Bra va? Ska fixa detta så fort jag får ett bildbehandlingsprogram.

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->