ETIKETTER

torsdag, september 15, 2011

Påfyllning i höstgarderoben

Hej hopp!
Har jättemycket att blogga om men har tyvärr inte Photoshop på datorn. Får väl visa helt oredigerade bilder, haha. Hoppas det duger? :-) Jag gillar ju att klippa och klistra lite i PS för att få lite roliga effekter, men nu får vi nöja oss med helt vanliga bilder. Här nedan ser ni en massa bilder på några plagg som jag köpte i förra veckan. Som ni kan se så blev det en himla massa rött och stickat! Love it all!





Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Gillar den gröna blusen, vart har du hittat den?

15 sep. 2011 21:37:00  
Anonymous jenny kring sa...

Hej.
Jag undrar om du säljer din matthew Wilamsson tunnika från Hm. Är väldigt intresserad av att köpa den. skriv gärna svar i min blogg eller till min mail jen-ny@hotmial.com. kram jenny

16 sep. 2011 18:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->