ETIKETTER

måndag, augusti 22, 2011

Dagens klädsel


Örhängen = Smycka. Halsring = Köpt i Barcelona. Klocka = Asos.
Tröja = H&M. Jeans = Nudie. Väska = Mulberry.

Hallå allihopa! Hur har er dag varit? Själv har jag haft fullt upp hela dagen med jobb. Tog med mig jobbet hem och satt med det i några timmar, tiden går fort när man har roligt. Tog dock paus vid 21 för att se premiäravsittet av Svenska Hollywoodfruar. Haha, vilket avsnitt, såg ni det?
Invigde min nya tröja idag! Så snygg och bekväm, love it! H&M har faktiskt fått in en massa snyggt som fick följa med mig hem!

Etiketter:

10 Comments:

Anonymous Eva sa...

Gomorron! Så trevligt att få se hela dig så här när man gör en liten morgonscan av favoritbloggarna! Hoppas du får en bra dag i dag också!

23 aug. 2011 06:27:00  
Anonymous Anonym sa...

Mashalahhh!!!!

23 aug. 2011 12:36:00  
Anonymous Anonym sa...

Vilken sötnos!

23 aug. 2011 14:22:00  
Anonymous Tess sa...

Snyggt! Haha jag klarade inte av att kolla klart på det ens. Usch vad hemskt pinsamt det var!

23 aug. 2011 14:37:00  
Blogger Chanel sa...

Jag har alltid, jag gör alltid och jag kommer alltid älska din Mulberry!

23 aug. 2011 21:30:00  
Anonymous Mylo Beauty sa...

Jättefin!

Kram
My

23 aug. 2011 21:38:00  
Anonymous Al sa...

va söt du är!

24 aug. 2011 00:52:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eva: Tack fina du! Hoppas du får en härlig dag idag!

Alla: Tack!

Tess: Hahaha, verkligen... Nästa vecka fortsätter middagen... :)

Chanel: Åh, jag älskar den också! :)

Mylo: Tack fina du!!

Al: Tack sötaste!!

24 aug. 2011 11:37:00  
Anonymous tindra sa...

Hon mamman med dottern som sjunger i Svenska Hollywood fruar....hon som hyr sitt hem, vet inte vad hon heter men stackarn verkar ju inte helt "frisk" :) Men rolig e hon!! hehhe......

24 aug. 2011 12:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Så söt du är! Fick syn på tröjan på H&M efter att jag sett den i din blogg. Hade aldrig provat den annars, såg tråkig ut på galjen, men så fin den är på! Och materialet känns lyxigt, känns inte alls som billiga H&M. Tack för en underbar blogg Maria! /Kristin

1 sep. 2011 10:53:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->