ETIKETTER

måndag, april 18, 2011

Morgonmöte och Big Brother

God morgon!
Sovit gott? Hoppas det! Vaknade upp till underbart väder, hoppas det håller i sig hela dagen. Jag ska snart springa iväg på ett möte inne i stan. Just nu går den nya Big Brother-låten på repeat medan jag fixar mig. Först tyckte jag att den var sådär. Haha, men den blir faktiskt bättre och bättre för varje gång jag hör den. E ni me jao? ;-)

Hoppas att ni alla får en fin start på veckan. Glöm inte att göra det bästa utav dagen! Och klicka in på min andra blogg och tala om vad DU vill vinna i pris från butikerna på Vågen. Kram.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous laurie sa...

Tack :) och jag lyssnar sönder faktiskt på denna låten nu när du tipsat om den. Får mig på "sommar humör"! :D

18 apr. 2011 15:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->