ETIKETTER

måndag, april 18, 2011

Blommig sommarklänning

Ibland kan man ha tur! Förra veckan när jag satt i bilen och väntade på att rödljusen skulle bli gröna, fick jag syn på en cyklist. Hon hade på sig en blommig klänning ihop med svarta leggings med skinndetaljer över knäna, converse-skor, jeansjacka och en snygg handväska. Blev riktigt inspirerad och verkligen sugen på en småblommig klänning. När jag bara några minuter senare var inne hos H&M så hittade jag en likadan klänning som cyklisten, yeeey haha. Den fick givetvis följa med hem! Tänk er den i sommar med brunbränd kropp!

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Converse skor sa...

Håller med om kombinationen med Converse skor, riktigt snyggt!

18 apr. 2011 22:12:00  
Blogger Juliannie sa...

Blommigt är FINT! Mitt älsklingsmönster.

19 apr. 2011 06:49:00  
Anonymous Anonym sa...

Jättesöt!
På HM? Hmmm, jag hittar den inte... :-(

26 juni 2012 07:17:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Skrev detta inlägg för ett år sedan, så tyvärr finns den nog inte på H&M längre. :(

26 juni 2012 08:46:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->