ETIKETTER

söndag, februari 06, 2011

Örhängen från Dyrberg/Kern



De små berlockerna är avtagbara.
Här kommer tydligare bilder på mina favoritörhängen just nu! Det är de som jag har på mig här! Jag fick dem i julklapp av min underbara svägerska Diana (hon är gift med min mans bror). Hon är så himla gullig. Det var nämligen så att vi var hemma hos dem en kväll, några veckor innan jul. När vi sedan kom hem, upptäckte jag att jag hade tappat det ena av örhängena som jag hade på mig. Jag blev skitledsen då de verkligen var mina absoluta favoriter. Jag måste ha tappat dem utomhus för hemma hos dem var de inte. Gissa då om jag blev glad när hon sedan köpte mig dessa i julklapp? Hon är för fin, tack snälla!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Maya sa...

ååå va fina :) Va snäll svägerska du har! :)

6 feb. 2011 15:54:00  
Anonymous Svägerskan sa...

Åååå vad roligt att du tyckte om dom :)

6 feb. 2011 22:46:00  
Anonymous Mickan sa...

Jättefina! :)

Ja, jag hoppas också snön försvinner snart...
Kram

8 feb. 2011 14:28:00  
Anonymous Anonym sa...

Snygga!

9 feb. 2011 10:01:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->