ETIKETTER

onsdag, februari 16, 2011

My wedding planner

Inför mitt bröllop köpte jag ett litet fotoalbum (från Bokia) som jag förvarade både inspiration och planering i. Jag valde ett lagom litet fotoalbum eftersom jag behövde något i någorlunda liten skala med plastfickor och som inte tog så mycket plats. På så sätt kunde jag effektivt förvara utrivna bilder och artiklar. Plastfickorna var smidiga för då var det bara att "plocka ut" det som jag sedan behövde, som exempelvis när jag gick till floristen för att visa henne vad jag hade tänkt mig. Det här lilla albumet hjälpte mig jättemycket under planeringen och om du ska gifta dig snart så tycker jag definitivt att du ska göra något liknande. Köp hem massa brudtidningar och klipp ut det du gillar och inspireras av. Skriv även ut bilder från nätet! I min hade jag exempelvis artiklar på olika resemål inför smekmånaden, olika inbjudningskort som Calligraphen hade skickat, dukprover, textprover, inspirationsbilder på olika klänningar, buketter, tårtor, frisyrer, sminkningar, bordsdekorationer m.m. Det är faktiskt rätt så kul att bläddra i den här nu efteråt, ett fint minne att spara!



Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->